Meie lood

6. ja 7. klass Ida-Virumaa imesid avastamas 14. juuni LL

4.-6. juuni olid 6. ja 7. klass Ida-Virumaa tuhamägesid, Narva linna ja linnust avastamas. Ilmad olid palavad ja väsitavad.

Teisipäeva hommikul hakkasime bussiga Narva poole sõitma. Ühe pikema peatuse tegime Rakveres, kus oli meil natuke vaba aega. Saime uudistada Rakvere linnuse ümbrust ning kuulsa tarvase kuju taustal pilti teha. Jalutasime ka Rakvere teatri aias ning otsisime keskväljakult üles Arvo Pärdi skulptuuri. Kui aeg otsa sai, hakkasime uuesti sõitma.

Õhtuks jõudsime ööbimispaika Kiviõlis. Seadsime end hostelis sisse ja õhtusöögiks grillisime vorstikesi. Kolmapäeva hommikul läksime Narva linnust uurima. Saime linnuse kohta teada väga palju infot. Igaüks sai endale ka mündi, mille ta sai kas endale jätta või millegi muu vastu vahetada. Narvas jalutasime ka kuulsal promenaadil, imetlesime Raekoja fassaadi ja Narva uut kolledzit. Bussiekskursioonil saime näha ka Kreenholmi Manufaktuuri hooneid ning teada nende olulisusest Narva ajaloos. Edasi viis sõit Narva-Jõesuusse, mis on olnud kunagi väga oluline puhke- ja kultuurilinnake.  Vähesed käisid ujumas, mõned läksid ainult jalgupidi vette. Vesi oli väga soe. Peale seda läksime Eesti esimese presidendi Konstantin Pätsi suveresidentsi juurde Toila parki. Kuigi K. Pätsi suvekodust on alles ainult vundament, oli loodus seal väga ilus. Kui olime peaaegu terve pargi  üle vaadanud, läksime bussi juurde ja sõime seal saiakesi.

Edasi sõitsime mööda Ontika panka, mille kõrgus merepinnast 56 meetrit. Heitsime pilgu ka Valaste joale ning nautisime Sillamäe linna keskväljaku ilu ja lillerikkust.

Neljapäeva hommikul läksime Kiviõli Seiklusparki vallutama, kus kõigil oli väga lõbus. Kui seikluspargis oli kõik läbi proovitud, sõime kõhud täis ning hakkasime koju sõitma.

Sirelin Miller, 6.a klass

Pildigalerii: https://photos.google.com/share/AF1QipMj9zeH09HcBbtS1xyhigRCU0Fj4SLbEG02MixcHtSShv9toy6z7sjJISFYicwu-g?key=aFFSeVJzcnd3ZmhPOTVaMFJ5NmZWVUd6ejVud0ZB