Laske Madrid kohvikusse tulla - matri, matri...

Loomise kuupäev 25.11.2022

Sel aastal otsustasime, et Madrikohvik (mardi- ja kadripäeva koos tähistamine) võiks olla nagu päris kohvik. Mõeldud-tehtud nii ka sai. 4. klassi õpilased alustasid kohviku korraldamisega juba nädal aega varem pihta, kus ettevõtlikkuse tunnis kujundati arvutil kohviku jaoks reklaamplakatid valmis, mis välja prinditi ja igale poole koolis üles riputati – ikka selleks, et kõik teaksid õigel ajal kohale tulla. Lisaks juhtus 4. klassi ettevõtlikkuse tund just Madrikohviku hommikusse ja nii oli hea võimalus selle tunni ajal ka kohvik valmis sättida. Kohvik sätiti üles aulasse, kuhu tuli raamatukogust kohvikulauad tuua ja toolid laua ümber sättida. Õpetaja Gerta oli kodust toonud valged laudlinad, millega kohvikulauad kaetud said. Eriti mõnusa meeleolu lõi kohvikus hubane valgus ja laudade peal põlevad led-küünlad. Taustamuusika pandi mängima Youtube’is loodud playlistist. 

Selleks, et kohvikus oleks süüa ja juua, käis 2. klassi õpilastel kodudes kibekiire küpsetiste valmistamine. Lõpuks sai kohviku müügilett suur ja rikkalik. Müüdi järgmisi tooteid: juustu-singipirukad, mini-kanataskud, võileivatort tuunikalaga, tikusuupisted, ohupiimakook, popkorn iirisega, jõhvikad tuhksuhkrus, õuna-kohupiimakook, mooni-martsipani saiad, sebra muffinid, kirsi-kohupiimatort, vahvel, mini vahukoore-vaarika taskud, kirju koer, pontšikud jne. 

Kokku koguti müügiga 170 EUR 2. klassi kassasse. 4. klassi õpilaste arvates läks üritus hästi, sest ostjaid oli palju ja kõik tundusid rõõmsad.  

Korraldamise käigus õpiti koostööd tegema, müüma ja õigesti raha tagasi arvestama, viisakaks olemist ja DJ pulti kasutama. 

Järgmine kord soovitakse korraldada näiteks jõululaata või miks mitte ka kunstiringi läbi viia. 

 

Madripäeva pildid leiad siit: https://photos.app.goo.gl/7EwAdJbS5wZyowvE6link opens on new page 

 

Loo autorid:

- 4. klassi õpilased Romet, Daniel, Karel, Rajan, Maria ja Linda-Marleen

- ettevõtlikkuse õpetaja Kaidi Liivas 

Viimati muudetud 25.11.2022.