Meie lood

Targalt internetis õpilastund meie koolis 18. veebruar Laidi


Ma viisin läbi „Targalt internetis“ koolitunni. Minu arust on see väga oluline teema tänapäeval, sest palju lapsi kiusatakse internetis ja nad ei oska midagi sellega teha. Mu alateema oli „Kuidas kaitsta end ja teisi internetis“. Eelnevalt viibisin haridustehnoloogiga veebiseminaril, kus jagati juhiseid tunni ülesehitamise kohta, mida ja kuidas rääkida. Samuti räägiti seal, kuidas läbi viia teadmiste kontroll. Esialgu oli mul hirm, sest kunagi varem pole midagi sellist teinud. Samuti kartsin ka seda, et teen esitluse ajal midagi valesti või et keegi ei saa minust aru. Hirmu tegi veel suuremaks see, et pidin üksinda läbi viima tunni terve kooli ees. Kindlama tunde tekitas see, et tegin tunni algklassidele ja suurematele klassidele eraldi. Hästi mõjus ka see, et ma harjutasin palju.

Esimeseks märgiks, et ma teen kõik õigesti, oli see, et õpilased mõtlesid  kaasa ja osalesid minuga väikeses diskussioonis.  See oli mulle positiivseks tagasisideks. Mind kuulati tõsiselt ja keegi pole vahele seganud, ega käitunud ebaviisakalt. Hea tagasiside oli ka see, et teadmiste kontrollis vastasid õpilased õigesti, ainult mõningatel olid vead, aga see võis olla sellest, et nad kiirustasid, ma arvan. Kolmele parimale õpilasele teadmiste kontrollis andsin auhinnaks kooli sümboolikaga pastaka ja torusalli. Samuti sain õpetajatelt lõpuks kiita.

Tundide läbiviimine oli mulle meeldiv väljakutse. Sest sain teada kuidas aega planeerida, kuidas valmistada ja läbi viia tund. Kõige tähtsamaks jäi aga enda hirmude ületamine, mille eest olen väga tänulik õpetaja Margit Lindaule.

 

Jakob Lõbu

8. klass

Pildigalerii avaneb SIIT

Ma viisin läbi „Targalt internetis“ koolitunni. Minu arust on see väga oluline teema tänapäeval, sest palju lapsi kiusatakse internetis ja nad ei oska midagi sellega teha. Mu alateema oli „Kuidas kaitsta end ja teisi internetis“. Eelnevalt viibisin haridustehnoloogiga veebiseminaril, kus jagati juhiseid tunni ülesehitamise kohta, mida ja kuidas rääkida. Samuti räägiti seal, kuidas läbi viia teadmiste kontroll. Esialgu oli mul hirm, sest kunagi varem pole midagi sellist teinud. Samuti kartsin ka seda, et teen esitluse ajal midagi valesti või et keegi ei saa minust aru. Hirmu tegi veel suuremaks see, et pidin üksinda läbi viima tunni terve kooli ees. Kindlama tunde tekitas see, et tegin tunni algklassidele ja suurematele klassidele eraldi. Hästi mõjus ka see, et ma harjutasin palju.

Esimeseks märgiks, et ma teen kõik õigesti, oli see, et õpilased mõtlesid  kaasa ja osalesid minuga väikeses diskussioonis.  See oli mulle positiivseks tagasisideks. Mind kuulati tõsiselt ja keegi pole vahele seganud, ega käitunud ebaviisakalt. Hea tagasiside oli ka see, et teadmiste kontrollis vastasid õpilased õigesti, ainult mõningatel olid vead, aga see võis olla sellest, et nad kiirustasid, ma arvan. Kolmele parimale õpilasele teadmiste kontrollis andsin auhinnaks kooli sümboolikaga pastaka ja torusalli. Samuti sain õpetajatelt lõpuks kiita.

Tundide läbiviimine oli mulle meeldiv väljakutse. Sest sain teada kuidas aega planeerida, kuidas valmistada ja läbi viia tund. Kõige tähtsamaks jäi aga enda hirmude ületamine, mille eest olen väga tänulik õpetaja Margit Lindaule.

 

Jakob Lõbu

8. klass

Pildigalerii avaneb SIIT

Hetkel on lehel 0 kasutajat.