Meie lood

Õpetaja Morten Mägi-Ravn: ma olen küll õpetaja, aga ma ei ole veel päris selline õpetaja, milline ma olla tahaksin 06. detsember LL


Kas teadsid, et meie inglise keele õpetaja on pärit Taanist ja et talle koolipõlves meeldis näidelda? Seekord tutvusime lähemalt õpetaja Morteniga:

Miks Te soovisite hakata õpetajaks?

Õpetajaid on olnud nii ema- kui isapoolses peres. Isa oli samuti inglise keele õpetaja, sealt sain inspiratsiooni. Nii et see on mul mingil määral juba veres. Ma otsustasin juba 9. klassis, et minu sooviks on saada õpetajaks. Koolis olles kujutasin ette, millist õpetajat ma ise endale oleksin tahtnud. Otsustasin seega, et hakkan ise õpetajaks ja just selliseks õpetajaks, kes mulle endale oleks meeldinud. Kindlasti ei ole ma veel saavutanud oma unistust – ma olen küll õpetaja, aga ma ei ole veel päris selline õpetaja, milline ma olla tahaksin. Aga ma loodan varsti selleni jõuda, kui olen saanud pisut rohkem kogemusi.

Kuidas Teile praegu Kärla koolis meeldib?

Kärla kool on andnud mulle palju võimalusi väärtuslike kogemuste saamiseks. Võib-olla korraga isegi liiga palju. Kuna ma olen siin nii vähe aega olnud, siis ma ei oskagi veel hinnangut anda, kuid esmaste muljete põhjal tundub tore olevat.

Millega meeldib Teile vabal ajal tegeleda?

Kooli algusest saati on mul olnud oluliselt vähem vaba aega. Nädalavahetustel külastan oma pere ja sõpru, aga nädala sees ei tee ma midagi huvitavat. Surfan netis, vaatan filme, loen raamatuid, kuulan muusikat, mängin mänge – kui tõesti aega peaks üle jääma.

Rääkige enda elust enne Kärla kooli.

Kärla kool on minu esimene päris töökoht, õpetajaks õppisin Tartu Ülikoolis ning enne seda käisin tavakoolis nagu me kõik. Koolis tegelesin lisaks õppimisele ka spordi ning näitlemisega.

Ma sündisin Taanis ning elasin esimesed viis aastat oma elust seal. Tulen mitmekeelsest perekonnast ja tean omast kogemusest, mida võõrkeele õppimine tähendab ja seetõttu tean ka, mis on keele õppimisel oluline. Ma arvan, et see kogemus aitab mul ka inglise keele õpetamisel õpilasi paremini mõista.

 

Õpetaja Mortenile esitasid küsimusi meedia- ja fotoringi õpilased Eliise Kirs, Janette Jaansalu ja Rosette Leemet.

Kas teadsid, et meie inglise keele õpetaja on pärit Taanist ja et talle koolipõlves meeldis näidelda? Seekord tutvusime lähemalt õpetaja Morteniga:

Miks Te soovisite hakata õpetajaks?

Õpetajaid on olnud nii ema- kui isapoolses peres. Isa oli samuti inglise keele õpetaja, sealt sain inspiratsiooni. Nii et see on mul mingil määral juba veres. Ma otsustasin juba 9. klassis, et minu sooviks on saada õpetajaks. Koolis olles kujutasin ette, millist õpetajat ma ise endale oleksin tahtnud. Otsustasin seega, et hakkan ise õpetajaks ja just selliseks õpetajaks, kes mulle endale oleks meeldinud. Kindlasti ei ole ma veel saavutanud oma unistust – ma olen küll õpetaja, aga ma ei ole veel päris selline õpetaja, milline ma olla tahaksin. Aga ma loodan varsti selleni jõuda, kui olen saanud pisut rohkem kogemusi.

Kuidas Teile praegu Kärla koolis meeldib?

Kärla kool on andnud mulle palju võimalusi väärtuslike kogemuste saamiseks. Võib-olla korraga isegi liiga palju. Kuna ma olen siin nii vähe aega olnud, siis ma ei oskagi veel hinnangut anda, kuid esmaste muljete põhjal tundub tore olevat.

Millega meeldib Teile vabal ajal tegeleda?

Kooli algusest saati on mul olnud oluliselt vähem vaba aega. Nädalavahetustel külastan oma pere ja sõpru, aga nädala sees ei tee ma midagi huvitavat. Surfan netis, vaatan filme, loen raamatuid, kuulan muusikat, mängin mänge – kui tõesti aega peaks üle jääma.

Rääkige enda elust enne Kärla kooli.

Kärla kool on minu esimene päris töökoht, õpetajaks õppisin Tartu Ülikoolis ning enne seda käisin tavakoolis nagu me kõik. Koolis tegelesin lisaks õppimisele ka spordi ning näitlemisega.

Ma sündisin Taanis ning elasin esimesed viis aastat oma elust seal. Tulen mitmekeelsest perekonnast ja tean omast kogemusest, mida võõrkeele õppimine tähendab ja seetõttu tean ka, mis on keele õppimisel oluline. Ma arvan, et see kogemus aitab mul ka inglise keele õpetamisel õpilasi paremini mõista.

 

Õpetaja Mortenile esitasid küsimusi meedia- ja fotoringi õpilased Eliise Kirs, Janette Jaansalu ja Rosette Leemet.